Matsgarantie 
 


Op de website van Tjingo worden de prijzen van verschillende touroperators/ leveranciers voor u vergeleken. Wij tonen uitsluitend de beste deal in de door u gewenste reisperiode. Zo bespaart u zichzelf uren zoeken en speuren tussen diverse reisaanbieders! 

Heeft u via Tjingo een reis geboekt en blijkt dat u elders diezelfde reis goedkoper hebt gevonden dan kunt u aanspraak maken op de Matsgarantie. 
 

Wat houdt de Matsgarantie van Tjingo exact in? 

Allereerst: sorry inkoopmanagers van Nederland, maar de Matsgarantie is er alleen voor zelfstandig boekende consumenten. 


Indien u gebruik wilt maken van de Matsgarantie dan dient u aan de volgende voorwaarden te voldoen. 

  • U handelt zelfstandig (d.w.z. niet op aanwijzing van derden) en als natuurlijk privepersoon (d.w.z. niet in de uitoefening van enig beroep of bedrijf). 
     
  • U heeft uw vakantie bij Tjingo geboekt en nadat u boekte blijkt dat u bij een ander ANVR reisbureau dezelfde boeking kan verrichten met een prijs die lager is dan de door Tjingo aangeboden en door u geaccepteerde prijs. 
     
  • Het gaat bij de reis die u hebt gezien om exact dezelfde touroperator, luchtvaartmaatschappij(en) en luchthavens, de vluchttijden en -datums zijn gelijk, en de kamers zijn in hetzelfde hotel tegen dezelfde boekings- en verzorgingsvoorwaarden. De Matsgarantie geldt dus niet voor reizen van andere touroperators of op samengestelde reizen. De Matsgarantie geldt vanaf 5 december 2012 niet meer op de reizen van touroperator Corendon. 
     
  • Voor het verkrijgen van de prijs gelden bij de betreffende aanbieder buiten het boeken zelf geen speciale voorwaarden. Zoals dat u bijvoorbeeld verplicht dient te boeken via internet. De reis moet in de stenen winkel van de alternatieve aanbieder zonder over de prijs te onderhandelen voor iedereen boekbaar zijn. Ook mogen aan de aanbieding geen voorwaarden vastzitten zoals bijv. dat u 100% moet vooruitbetalen of lid moet zijn van een speciale organisatie, kortingsclub of vereniging. 
     
  • De door u elders verkregen prijs is geen aanbieding die speciaal voor u is gemaakt of opzettelijk onder de Tjingo prijs is gebracht om aanspraak te kunnen maken op de Matsgarantie. Het ANVR reisbureau dat de prijs afgeeft biedt alle reizen van de betreffende touroperator aan met een vergelijkbaar lagere prijs, ook in zijn stenen reiswinkel. 
     
  • U meldt ons binnen 8 kantooruren nadat u bij ons geboekt heeft dat u aanspraak wilt maken op de Matsgarantie. U kunt uw aanspraak op de Matsgarantie melden via het formulier bij de klantenservice. 
     
  • De directie beoordeelt uw aanspraak op alle bovenstaande punten. 
     

Voldoet uw aanspraak aan alle voorwaarden, dan ontvangt u uiteraard het verschil van ons retour!