Laagste prijsgarantie
Beste online reisbureau
TrustPilot 9.0!
Terug naar nieuwsoverzicht
26 maart 2020

CORONA UPDATE

CORONA UPDATE 26 maart 2020 

Allereerst willen wij al onze klanten en hun naasten een goede gezondheid wensen.

Het coronavirus heeft impact op ons allemaal. Het raakt onze branche, ons bedrijf en u als vakantiegangers hard.
Wij begrijpen heel goed dat u met veel vragen zit over wat dit voor uw reis betekent.
Wij werken heel hard om onze klanten zo snel en goed mogelijk te informeren.

Wij informeren iedereen op volgorde van vertrek, telefonisch en/of per mail.

Is uw reis ondergebracht bij TUI? Alle reizen tot en met 30 april gaan niet door. https://www.tui.nl/coronavirus-faq/
Alle pakketreizen van Corendon tot en met 31 mei gaan niet door.
Reizen uitgevoerd door Floow Travel en Pelikaan met vertrek tot en met 15 april gaan niet door.
Bentours annuleert alle reizen tot en met 20 april

Bovenstaande reizen vallen onder de Corona-voucher regeling. Wij nemen hierover contact met u op zodra er meer bekend is.

Is uw reis bij FLEX of een andere reisorganisatie ondergebracht? Wij informeren u op volgorde van vertrek via telefoon en/of mail.

Staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) roept consumenten op om de Corona-voucher te accepteren. “Ook de toerisme- en recreatiesector ondervindt grote economische gevolgen van het coronavirus”, aldus Keijzer. 
Keijzer: “Ik roep consumenten daarom op om de vouchers te accepteren die reisorganisaties aanbieden voor pakketreizen zoals de genoemde Corona-voucher van ANVR en SGR. Zo voorkomen we dat bedrijven en organisaties omvallen: we moeten dit met elkaar doen.”

Het restant van uw reissom dient u op tijd te betalen, zodat uw reis niet automatisch wordt geannuleerd. Eventuele annuleringskosten zijn in dat geval voor uw rekening.
Wij handhaven de ANVR voorwaarden aangaande betalingen.

Het is soms mogelijk om uw reis om te boeken naar een andere datum. Dit kan vaak tot uiterlijk 6 weken voor vertrek. Bij TUI kan dit nu tijdelijk (tot 31mei) tot 7 dagen voor vertrek.
Indien u uw reis wilt wijzigen, mailt u ons dan de gewenste nieuwe vertrekdatum en reisduur, dan gaan wij naar de mogelijkheden en kosten kijken.

Wilt u uw reis toch annuleren? Dat kan dit tegen de reguliere annuleringsvoorwaarden. Ook in dit geval dient u ons per mail opdracht tot annulering te geven.

Wij verzekeren u dat wij op dit moment met man en macht bezig zijn om u te voorzien van de nodige informatie en hulp.

Daarom willen wij u vragen om bij niet urgente zaken een mail sturen naar klantenservice@tjingo.nl

Mocht er iets voor uw vakantie veranderen, dan zullen wij zeker persoonlijk contact met u opnemen. U hoeft ons dus niet zelf te contacteren!

Bedankt voor het vertrouwen in ons.

Laten we hopen dat we snel weer van zon, zee en andere leuke dingen kunnen genieten!

Het team van Tjingo